[fluid][html ]

 

 

De ‘Masterclass Digitale Marketing’ is een 8-daagse workshop waarin de belangrijkste elementen van online marketing in de praktijk uitgediept worden. Dankzij deze intensieve opleiding leer je het verband tussen je website, sociale media, email marketing, online adverteren, … en leer je om funnels op te zetten om quasi op automatische piloot een stroom aan nieuwe leads en klanten aan te trekken.

Als ondernemer weet je vaak niet meer op welke manier je via het internet nieuwe klanten kan aantrekken. Hoe zet je je website in orde? Moet je SEO inschakelen om vindbaar te zijn in Google? Of moet je iets met Facebook doen? Of emails verzenden? Online adverteren, hoe begin en daaraan?

Door alle, soms tegenstrijdige verhalen, is het allemaal nogal vaag en overweldigend en zie je door de bomen het bos niet meer. Deze 8-daagse intensieve workshop behandelt de meest rendabele technieken van online marketing. Je leert welke tools je op welk moment en op de juiste manier gebruikt om jouw onderneming digitaal op de kaart te zetten.

Binnen de kortste keren trek je volop nieuwe klanten aan en maak jij van jouw digitale marketing een succesverhaal.

Waarom is Digitale Marketing belangrijk?

Vindbaar zijn op het internet is al verschillende jaren de meest rendabele manier om nieuwe leads en nieuwe klanten te verwerven. Traditionele reclame werkt nauwelijks nog, terwijl je online ongeziene resultaten kan bekomen met een hanteerbaar budget.

Maar digitale marketing houdt meer in dan het hebben van een website en vindbaar zijn in Google. Dankzij een mix van technieken bereik je jouw ideale klant. De sleutel tot digitaal succes is ook het gebruiken van de juiste technieken op het juiste moment.

Wat leer je in de 8-daagse Masterclass Digitale Marketing?

In deze masterclass behandelen we alle technieken van digitale marketing zodat je precies weet hoe en wanneer je welke techniek gebruikt. Je weet welke technieken voor jouw onderneming het beste kunnen ingezet worden voor een snel en maximaal resultaat.

Door de twee extra implementatiedagen kan je de verschillende technieken combineren tot een geautomatiseerde verkooptunnel die gebaseerd is op de KuLT-methode. Op het einde van deze Masterclass heb je al behoorlijk wat onderdelen in de praktijk kunnen opzetten en heb je een stappenplan om jouw funnel tot in de puntjes af te werken.

 

 

[/html][/fluid] [text tag=”p” css=”padding-top:20px;” typography=”Text {line-height: 34.2857143px;text-align: left;font-size: 24px;color: #01a4a1;}”]In de Masterclass Digitale Marketing komen volgende onderwerpen aan bod:[/text] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Basiskennis Digitale Marketing[/text] [text tag=”p”]Je leert het verband tussen je website, sociale media, email marketing, etc. Daarnaast bespreken we de verschillende soorten doelgroepen en hoe je die elk op hun manier kan aanspreken. Op die manier begrijp je het grotere geheel en ben je klaar om in de komende weken het werk te verzetten dat nodig is.
Verder werken we rond de verschillende soorten persoonlijkheden en hoe elk soort prospect zich aangesproken voelt door jouw manier van communiceren.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Website – SEO – Conversie[/text] [text tag=”p”]We gaan dieper in op één van de belangrijkste onderdelen van internet marketing, namelijk je website. Dit is immers de kern van je onderneming. Al de rest is marketing. Je leert hoe je je website en zijn inhoud Google-vriendelijk kan maken zodat je hoog staat in de zoekresultaten. Je leert alles over de verschillende elementen welke een website succesvol maken. We bespreken alles over landingspagina”s, bloggen, call-to-actions en keyword research. Kortom, we stomen jouw website klaar voor de rest van je digitale marketing.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Sociale Media[/text] [text tag=”p”]We gaan overlopen de interessante sociale media platformen voor zakelijk gebruik in België en Nederland. Je leert waarom Google Business, Facebook, Linked In, … belangrijk zijn, waar je wel en waar je niet je tijd in moet stoppen en wat wel en wat niet werkt.
Zorg dat je berichten op de juiste manier zijn opgesteld en ga nooit berichten promoten zonder een specifiek doel voor ogen.
Je leert hoe je sociale media kan gebruiken om je online aanwezigheid op een rendabele en efficiënte manier te versterken.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Geautomatiseerde funnels volgens de KuLT-methode[/text] [text tag=”p”]We maken in online marketing vaak de fout dat we meteen op de verkoop aansturen, terwijl de mindset van je website bezoekers daar in veel gevallen nog niet klaar voor is. Bij de KuLT-methode leer je hoe je verschillende leadmagnets en landingspagina”s kan opzetten voor elke fase en mindset waarin je prospect zich bevindt.
Je kan deze techniek toepassen om verschillende soorten online advertenties en mailcampagnes op te zetten, in combinatie met remarketing om je prospect door elke fase heen te loodsen en er een betalende klant van te maken.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Facebook Advertenties en Google Adwords[/text] [text tag=”p”]Wanneer moet je online adverteren en hoe pak je het aan om een goede ROI te behalen? Veel ondernemers gooien snel wat in elkaar in de hoop dat ze nieuwe klanten krijgen als ze er maar voldoende geld tegenaan gooien. Niets is minder waar. Je leert hoe en in welke gevallen je online gaat adverteren, je leert je advertenties zo doelmatig mogelijk op te zetten, inclusief splittesting en het verwijzen naar de juiste landingspagina”s. Ook het efficiënt en praktisch inzetten van remarketing komt aan bod.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Email Marketing[/text] [text tag=”p”]Eens je leads beginnen binnen te stromen is het belangrijk dat je hen blijft prikkelen en dat je hen op de juiste manier naar een verkoop toe leidt. Dat doe je door een funnel op te zetten voor de verschillende doelgroepen. Je leert hoe je kan inspelen op de mindset van je prospects en hoe je meer gaat verkopen aan bestaande klanten.
We zien de verschillende soorten emails, met telkens een specifiek doel voor ogen.
Email campagnes zijn een heel krachtig instrument om het contact met prospects en klanten te onderhouden zodat ze (opnieuw) bij jou gaan kopen.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding-left:40px;padding-right:40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Communicatieplan[/text] [text tag=”p”]Het is heel belangrijk om al jouw online en offline marketing inspanningen zorgvuldig te gaan plannen. Vaak doen ondernemers maar wat. Werkt het ene niet dan doen we maar iets anders. Er zit geen lijn en geen strategie in de middelen die ingezet worden.
We werken aan het opzetten van een communicatieplan in functie van bepaalde gebeurtenissen, het weer, de periode van het jaar en op basis van een uitgestippelde strategie.
Aan het einde van deze module heb je een praktische en bruikbare planning als leidraad voor je online marketing.[/text][/layoutbox] [fluid][html ]

 

 

 

[/html][/fluid] [fluid][html ]

 

[/html][/fluid] [/section] [spacer css=”height:20px;”][/spacer] [section title=”Module 1″ id=”section6″ wide=true css=”background-color:#f7f7f7;” typography=”Text {line-height: 22.85714286px;font-size: 16px;}”] [fluid][html ][/html][/fluid] [fluid][html ][/html][/fluid] [layoutbox css=”padding:0px 40px;”][text tag=”h2″ typography=”Text {line-height: 51.42857144px;font-size: 36px;color: #01a4a1;}”]Stappenplan Digitale Marketing [/text] [text tag=”p”]Je volgt een stappenplan dat optimaal gebruik maakt van de marketingmix welke in de voorgaande workshops besproken is.
Je past alle technieken systematisch toe op jouw eigen tempo.
Als alles geïmplementeerd is laat je de meest krachtige marketingtool van dit moment werken voor jou en jouw onderneming. Je hebt een reuze stap voor op jouw concurrenten door het toepassen van een strategie waar de meest bedrijven geen besef van hebben.[/text][/layoutbox] [fluid][html ] [/html][/fluid]