[html ]

De ontwikkeling, uitvoering en opvolging van jouw online marketing strategie in handen leggen van Marketleader is de beste keuze. Maar wat als je sommige zaken zélf wilt doen? Of als je je medewerkers een opleiding social media, SEO copywriting of SEA-adverteren wilt aanbieden? Ook dan vertrouw je op onze expertise. Onze unieke en volledige online marketing trainingen op maat helpen jou en je medewerkers snel op weg. Voor je het weet, beheer je zelf je online marketing – volledig of gedeeltelijk.

Zelf je online marketing opvolgen

Als experts in webdesign, SEO, online adverteren en online marketing, stellen we onze kennis ten dienste van jouw onderneming. Wanneer je je uitgaven strikt onder controle wilt houden of je campagne zelf wilt opvolgen, geven wij je de tools om dat grondig en professioneel te doen. Wij passen ons altijd aan uw vraag aan. Wilt u enkel één persoon opleiden voor een specifiek onderdeel, zoals het opvolgen van een SEA-campagnes? Of wilt u uw hele team de finesses van sociale media onder de knie doen krijgen? Onze training-professional zorgt voor een boeiende opleiding op maat van uw bedrijf – voor individuele personen én groepen. Bij u ter plaatse of in onze moderne lesruimte in Geraardsbergen.

Online marketing training op maat: ruim aanbod, voor u uitgewerkt

Marketleader biedt je eenvoudig te volgen trainingen aan over all things web. Voorkennis is niet vereist en elke workshop is perfect afgestemd op jouw onderneming. Jij bepaalt welke tools je in handen wilt krijgen, wij zorgen voor didactisch materiaal en een stevige portie trainingsplezier.

Contacteer ons vandaag nog voor trainingen en workshops over:

  • het beheer van je website
  • online adverteren in zoekmachines (SEA)
  • online adverteren in sociale media
  • zoekmachineoptimalisatie
  • SEO copywriting
  • SEA copywriting
  • sociale media (beheer en communicatie)
  • online marketing
  • email marketing
  • geautomatiseerde salesfunnels
[/html] [section title=”Onderdelen Consultancy” id=”section4″ wide=true typography_sm=”H1 {line-height: 42px;font-size: 28px;}” css=”background-color:#f5f5f5;padding-bottom:1em;” typography=”Text {line-height: 27.2px;text-align: center;color: #333333;font-size: 16px;}H4 {line-height: 28.8px;font-size: 24px;font-weight: 500;margin-top: 0.7em;margin-bottom: 0.7em;}H2 {line-height: 36px;font-size: 24px;letter-spacing: 1px;font-weight: 400;font-style: italic;text-transform: uppercase;}H1 {line-height: 60px;font-weight: 500;font-size: 40px;text-transform: uppercase;letter-spacing: 1px;color: #000000;}”] [columns auto_height=1 vertical_align=”top” add_margins=true spacing_css_xs=”margin-top:-5px;margin-bottom:-5px;padding-top:5px;padding-bottom:5px;height:calc(110%);” spacing_css=”height:calc(120%);margin:-10px;padding:10px;”] [column width_xs=”12″][text tag=”h2″ typography=”Text {font-style: normal;}”]

Je kan je individuele training samenstellen uit één of meer van onderstaande modules

[/text][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-signal” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]Basiskennis Digitale Marketing[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Je leert het verband tussen je website, sociale media, email marketing, etc. Daarnaast bespreken we de verschillende soorten doelgroepen en hoe je die elk op hun manier kan aanspreken. Op die manier begrijp je het grotere geheel en ben je klaar om in de komende weken het werk te verzetten dat nodig is.[/text] [button style=”button-36″]Meer weten?[/button][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-search-thin” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]SEO-vriendelijke teksten schrijven[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Ook als je website heel Google-vriendelijk is, maak je pas kans op topposities in Google als ook je inhoud aan de richtlijnen bij Google voldoet.
In deze training leer je alle knepen van het vak om Google-vriendelijk inhoud te schrijven voor je website of je webshop.[/text] [button style=”button-34″]Meer weten?[/button][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-facebook” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]Sociale Media[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Je leert waarom Google Business, Facebook, Linked In, belangrijk zijn, waar je wel en waar je niet je tijd in moet stoppen en wat wel en wat niet werkt. Je leert hoe je sociale media kan gebruiken om je online aanwezigheid op een rendabele en efficiënte manier te versterken en hoe je nieuwe klanten werft met Facebook en LinkedIn.[/text] [button style=”button-37″]Meer weten?[/button][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-book-open” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]Bloggen[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Regelmatig nieuwe, relevante inhoud toevoegen aan je website en deze verspreiden via sociale media en mail, is een belangrijk onderdeel van een succesvolle online marketing strategie. Je toont je expertise aan Google én aan je potentiële klanten. Leer in deze training hoe je bloggen optimaal kan toepassen.[/text] [button style=”button-35″]Meer weten?[/button][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”position:relative;background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-facebook-alt” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]Facebook Advertenties[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Zijn jouw producten en diensten zo uniek dat potentiële klanten niet zelf op zoek gaan op Google? Maak klanten dan bewust van hun probleem en jouw oplossing.Leer hoe je renderende Facebook Ads en Remarketing Campagnes opstelt die het verschil maken.[/text] [button style=”button-38″]Meer weten?[/button][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”position:relative;background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-growth” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]Google Ads (Adwords)[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Is je SEO (nog) niet wat het zou moeten zijn, maar wil je toch gevonden worden in Google? Dan is Google Ads een al dan niet tijdelijke oplossing. Met een doordachte aanpak en splittesting bereik je maximale resultaten voor jouw budget.[/text] [button style=”button-39″]Meer weten?[/button][/column] [background_width][column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-globe-alt” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;” typography=”Text {color: #01a4a1;}”]Communicatieplan opstellen[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p” css=”margin-top:0px;”]”Als je niet weet naar welke haven je vaart is geen enkele wind gunstig.”
Online marketing is slechts succesvol als je doelgericht te werk gaat, de juiste technieken op de juiste manier en op het juiste moment gebruikt.
Je leert hoe je een communicatieplan opstelt als leidraad voor je online marketing strategie.[/text] [button style=”button-23″]Meer weten?[/button][/column][/background_width] [column width=”4″ width_sm=”6″ width_xs=”3″ css_xs=”padding:10px;” css=”position:relative;background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-envelope” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;”]Email Marketing[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p” css=”margin-top:0px;”]Klanten en leads blijven informeren zorgt voor het opbouwen van vertrouwen en het tonen van jouw expertise. Email marketing is springlevend en is één van de meest rendabele kanalen.
Je leert hoe je emails kan opstellen en verzenden. Je leert de verschillende soorten emails kennen en wanneer je welk soort email gebruikt.[/text] [button style=”button-40″]Meer weten?[/button][/column] [column width=”4″ width_sm=”6″ css_xs=”padding:10px;” css=”background-color:#ffffff;padding:2em;border:1px solid #dddddd;”][icon link=”#” icon=”icon-shopping-cart-wire” icon_css=”font-size:48px;color:#777777;-webkit-transition:all 500ms linear;transition:all 500ms linear;display:inline-block;line-height:68.57142859px;padding:10px;border:0px solid #aaaaaa;line-height:68.57142859px;” icon_hovered_css=”color:rgba(1, 164, 161, 0.75);” css_sm=”margin-bottom:24px;”][/icon] [text tag=”h3″ css=”margin-bottom:0px;” typography=”Text {color: #01a4a1;}”]Geautomatiseerde verkoopfunnels[/text] [separator content_type=”none” text=”Caption” text_tag=”span” align=”center” content_align=”center” href=”#” image=”https://cstatic.themler.io/themler/468/images/defaultImage.jpg” css=”padding:10px 0px;” image_css=”display:inline-block;” content_css=”margin-left:30px;margin-right:30px;” content_typography=”Text {color: #777777;}” line_css=”width:25%;border-top:3px solid #01a4a1;”][/separator] [spacer css=”height:1em;”][/spacer] [text tag=”p”]Online meer klanten vinden is een sterke aanvulling op je fysieke winkel of je offline inspanningen. Je leert alle aspecten van een succesvolle verkoopfunnel, rekening houdend met de mindset van je lead. Je leert welke landingspagina’s je moet voorzien en welke emails je wanneer moet verzenden. Overzicht, structuur en conversie staan daarbij voorop.[/text] [button style=”button-33″]Meer weten?[/button][/column][/columns][/section]