Je kan je individuele training samenstellen uit één of meer van onderstaande modules
Basiskennis Digitale Marketing
Je leert het verband tussen je website, sociale media, email marketing, etc. Daarnaast bespreken we de verschillende soorten doelgroepen en hoe je die elk op hun manier kan aanspreken. Op die manier begrijp je het grotere geheel en ben je klaar om in de komende weken het werk te verzetten dat nodig is.
Meer weten?SEO-vriendelijke teksten schrijven
Ook als je website heel Google-vriendelijk is, maak je pas kans op topposities in Google als ook je inhoud aan de richtlijnen bij Google voldoet. In deze training leer je alle knepen van het vak om Google-vriendelijk inhoud te schrijven voor je website of je webshop.
Meer weten?Sociale Media
Je leert waarom Google Business, Facebook, Linked In, belangrijk zijn, waar je wel en waar je niet je tijd in moet stoppen en wat wel en wat niet werkt. Je leert hoe je sociale media kan gebruiken om je online aanwezigheid op een rendabele en efficiënte manier te versterken en hoe je nieuwe klanten werft met Facebook en LinkedIn.
Meer weten?Bloggen
Regelmatig nieuwe, relevante inhoud toevoegen aan je website en deze verspreiden via sociale media en mail, is een belangrijk onderdeel van een succesvolle online marketing strategie. Je toont je expertise aan Google én aan je potentiële klanten. Leer in deze training hoe je bloggen optimaal kan toepassen.
Meer weten?Facebook Advertenties
Zijn jouw producten en diensten zo uniek dat potentiële klanten niet zelf op zoek gaan op Google? Maak klanten dan bewust van hun probleem en jouw oplossing.Leer hoe je renderende Facebook Ads en Remarketing Campagnes opstelt die het verschil maken.
Meer weten?Google Ads (Adwords)
Is je SEO (nog) niet wat het zou moeten zijn, maar wil je toch gevonden worden in Google? Dan is Google Ads een al dan niet tijdelijke oplossing. Met een doordachte aanpak en splittesting bereik je maximale resultaten voor jouw budget.
Meer weten?Communicatieplan opstellen
"Als je niet weet naar welke haven je vaart is geen enkele wind gunstig." Online marketing is slechts succesvol als je doelgericht te werk gaat, de juiste technieken op de juiste manier en op het juiste moment gebruikt. Je leert hoe je een communicatieplan opstelt als leidraad voor je online marketing strategie.
Meer weten?Email Marketing
Klanten en leads blijven informeren zorgt voor het opbouwen van vertrouwen en het tonen van jouw expertise. Email marketing is springlevend en is één van de meest rendabele kanalen. Je leert hoe je emails kan opstellen en verzenden. Je leert de verschillende soorten emails kennen en wanneer je welk soort email gebruikt.
Meer weten?Geautomatiseerde verkoopfunnels
Online meer klanten vinden is een sterke aanvulling op je fysieke winkel of je offline inspanningen. Je leert alle aspecten van een succesvolle verkoopfunnel, rekening houdend met de mindset van je lead. Je leert welke landingspagina's je moet voorzien en welke emails je wanneer moet verzenden. Overzicht, structuur en conversie staan daarbij voorop.
Meer weten?