Ontdek hier alle opleidingen Digitale Marketing waaruit je kunt kiezen.
8-daagse Masterclass Digitale Marketing
Masterclass
De 'Masterclass Digitale Marketing' is een 8-daagse workshop waarin de belangrijkste elementen van online marketing in de praktijk uitgediept worden. Dankzij deze intensieve opleiding leer je het verband tussen je website, sociale media, email marketing, online adverteren, ... en leer je om funnels op te zetten om quasi op automatische piloot een stroom aan nieuwe leads en klanten aan te trekken.
Digitale Marketing in de Praktijk
Workshop
In de workshop 'Digitale Marketing in de praktijk' leer je de basiskennis van online marketing. Je leert het verband tussen je website, sociale media, email marketing, etc.
Website, SEO en Conversie
Workshop
De training Website, SEO en Conversie biedt je praktische en meteen toepasbare kennis en inzichten om je website te verbeteren en hoger te scoren in Google.
Google Ads (Adwords)
Workshop
De training Google Ads (de nieuwe naam van Adwords) biedt je praktische en meteen toepasbare kennis en inzichten op het gebied van search engine advertising (SEA).
Facebook en Facebook Advertenties
Workshop
De training Facebook & Facebook Advertenties biedt je praktische en meteen toepasbare kennis en inzichten over hoe je omgaat met Facebook en hoe je Facebook Advertenties gebruikt om nieuwe leads te verwerven bij een doelgroep die niet zelf op zoek gaat naar jouw producten of diensten.
Email Marketing
Workshop
Email marketing is een belangrijk bron bij het verwerven van nieuwe klanten. Ze maken deel uit van iedere goed opgezette verkoopfunnel. Maar ook voor het opvolgen van leads en retentie van bestaande klanten is email marketing van onschatbare waarde.
Geautomatiseerde Verkoopfunnels
Workshop
We maken in online marketing vaak de fout dat we meteen op de verkoop aansturen, terwijl de mindset van je website bezoekers daar in veel gevallen nog niet klaar voor is. Bij de KuLT-methode leer je hoe je verschillende leadmagnets en landingspagina"s kan opzetten voor elke fase en mindset waarin je prospect zich bevindt.