[html ]

Marketleader verzorgt je webdesign van A tot Z. Wij bouwen efficiënte en rendabele websites die jouw onderneming online in de kijker zetten, je conversie verbeteren en je omzet maximaliseren om je bedrijf te laten groeien en je doelen te bereiken.

Webdesign dat je omzet maximaliseert

In de digitale wereld van vandaag is je website de eerste interactie die consumenten hebben met jouw onderneming. Bijna 95 procent van je potentiële klanten beoordeelt jouw bedrijf op hoe je website er uit ziet en of ze relevante informatie over jouw producten en diensten terug kunnen vinden op je website. Net daarom heeft de inhoud en het webdesign van je website een immense impact op je bedrijfsresultaten.

Dat is de reden waarom meer bedrijven niet alleen het ontwerp van hun website opnieuw evalueren, maar ook samenwerken met Marketleader, het digitale marketing bureau dat miljoenen Euro omzet voor zijn klanten heeft gegenereerd.

Bel ons vandaag op 0495/226.924 om je website te ontwerpen of neem online contact met ons op om ons meer te vertellen over jouw bedrijf!

Als je op zoek bent naar het snel lanceren van je opnieuw ontworpen of gloednieuwe website, bieden wij snelle webdesign-services. Werk samen met ons team van webontwerpers voor deze service en we maken binnen 30 dagen een site voor jouw bedrijf.

Welke diensten bieden wij aan als wij jouw website maken?

Ons team stemt het ontwerp van jouw website af op jouw bedrijf en zijn unieke behoeften. Daarom kun je elk kenmerk van onze services aanpassen aan jouw bedrijf, je producten of diensten en je doelen. Het resultaat is een website waar je bedrijf en je bezoekers van houden.

Bij het maken van jouw website houden we wel steeds rekening met een aantal kenmerken waarvan we weten dat ze onontbeerlijk zijn voor een rendabele website. Zo doen we er alles aan om je website onder alle omstandigheden Google-vriendelijk te maken, besteden we heel veel aandacht aan de juiste call-to-actions en aan de bezoekerservaring op de website en is elke website responsive zodat deze ook perfect wordt weergegeven op smartphones.

Lees meer over onze webdesign diensten:

SEO: optimalisatie voor Google

Wij maximaliseren de resultaten van je website en je digitale marketingstrategie, door ervoor te zorgen dat je website de beste werkwijzen voor zoekmachine-optimalisatie (SEO) volgt. SEO verwijst naar een arsenaal van technieken die de positie van je website verbeteren voor relevante zoekresultaten.

Een hogere positie in zoekresultaten hangt samen met een hogere zichtbaarheid bij gebruikers in je doelgroep. Met betere zichtbaarheid voor relevante zoekresultaten verdient je website meer klikken en verkeer van waardevolle gebruikers. Dit kan zich vertalen in meer winkelbezoeken, online aankopen, offerteaanvragen en meer.

Omdat het ontwerp van je website bij ons onvoorwaardelijk gekoppeld is aan een Google-vriendelijk beleid, zorgen we ervoor dat je website er niet alleen mooi uitziet, maar ook goed scoort in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines.

Het bouwen van je website pagina’s

Je kan erop vertrouwen dat onze ontwerpers en copywriters elke pagina van je website maken.

Of u je een webshop, een fysieke onderneming of een serviceprovider bent, onze ontwerpers maken de webpagina’s die je bedrijf nodig heeft om je doelgroep te bereiken, te informeren en te converteren.

Als full-service digitaal marketingbureau bieden we ook contentmarketingdiensten om je strategie te verbeteren.

Als je een webshop hebt, dan leren wij jou om op een Google-vriendelijke én commerciële manier je producten aan je webshop toe te voegen. Heb je geen tijd om zelf je producten toe te voegen, dan zorgen wij voor een copywriter die jouw producten optimaal toevoegt aan je webshop.

Aangepaste stijl

Het is essentieel dat je website je merk of onderneming goed weerspiegelt. Daarom bieden wij onbeperkte stijlopties. Als je bedrijf bijvoorbeeld een geavanceerd ontwerp nodig heeft dat de kwaliteit en het prijsbereik van je producten benadrukt, kan ons team dat voor jou realiseren.

Wij bepalen samen met jou een ontwerp waarmee we dan verder aan de slag gaan. Als je een stap verder wil gaan dan kan je ook beroep doen op een grafisch ontwerper die je volledige huisstijl en je logo onder handen kan nemen.

Door je stijlvoorkeur met ons te delen kunnen wij de nodige tijd investeren om je bedrijf, doelen en visie te leren kennen. Op basis daarvan kunnen wij een aangepaste, unieke website maken.

Website copywriting

Voor een maximale impact bieden we ook website-copywriting aan. We beschikken over een ervaren en gespecialiseerd team van copywriters. Met hun expertise in technische en niet-technische industrieën, schrijven we overtuigende inhoud die bezoekers van de website aanspreekt en converteert.

Bij het schrijven van de teksten houden we rekening met de verschillende types persoonlijkheden zodat de meeste potentiële klanten zich door de inhoud aangesproken voelen.

Als onderdeel van onze copywriting-services optimaliseren we jouw inhoud voor SEO. Wat betekent dat? Onze digitale marketingspecialisten onderzoeken hoogwaardige, relevante zoekwoorden voor je bedrijf, industrie en webpagina’s, die onze copywriters vervolgens gebruiken om je webpagina’s te optimaliseren.

Wanneer consumenten deze zoekwoorden gebruiken bij hun zoekopdrachten, wordt je website bovenaan de zoekresultaten weergegeven. Dat is een enorm voordeel, omdat 75 procent van de gebruikers niet voorbij de eerste pagina met zoekresultaten gaat – meer dan 30 procent van al het zoekverkeer gaat naar het eerste zoekresultaat.

Responsive design

We maken jouw website vanaf het begin met het idee Mobile First. Dat betekent dat we je website meteen ontwerpen met het oog op een correcte weergave op smartphones en tablets.

Aangezien meer dan 50 procent van het internetverkeer afkomstig is van mobiele gebruikers, is het absoluut noodzakelijk om er voor te zorgen dat je website op alle toestellen goed wordt weergegeven. Dit heeft ook zijn belang voor je SEO omdat Google sinds een tijdje voorrang geeft aan mobiel-vriendelijke websites. Google bekijkt je website vanuit het perspectief van een mobiele gebruiker, niet van een desktopgebruiker.

Als uw website geen mobiele gebruikers ondersteunt, ziet Google dat en past je positie aan in de zoekresultaten. Dat kan leiden tot een lagere ranking, waardoor je website niet meer te vinden is voor je doelgroep. Met onze responsieve ontwerpoptie voorkomen we dat dit gebeurt met jouw bedrijf.

Je website is uitbreidbaar met een webshop

Heb je een webshop nodig? Dan kan deze vlot geïntegreerd worden in je website. De extra productpagina’s van je webshop zorgen voor een mooie aanvulling voor Google waardoor je webshop snel van de grond komt.

Uiteraard is je webshop voorzien van alle noodzakelijk functies zoals een mooie presentatie van je producten, aanverwante artikelen, verkoop van fysieke producten, digitale producten of abonnementen, verzendingskosten, online betalen en een gemakkelijke afrekenprocedure.

Content Management Systeem (CMS)

Elke door ons gebouwde website beschikt over een CMS. Hierdoor kan je gemakkelijk zelf nieuwe pagina’s toevoegen of bestaande pagina’s bewerken, foto’s toevoegen, …

Waarom investeren in professioneel webdesign?

Vandaag is het niet meer zo eenvoudig om zelf een website te maken die het goed doet in Google, mobielvriendelijk is, zorgt voor een goede conversie en bovendien over de juiste technische mogelijkheden beschikt om aan te sluiten bij je online marketing.

Er verschillende factoren die je moet overwegen. Met een professionele website kun je bijvoorbeeld je conversiepercentages, concurrentievermogen en je positie in de zoekresultaten van Google verhogen. Allemaal resultaten die een directe en positieve impact hebben op je winst, marktaandeel en groei.

1. Verhoog je conversie

Een conversie kan gaan van een shopper die een product koopt tot een gebruiker die zich aanmeldt voor je digitale nieuwsbrief – het is uniek voor jouw onderneming en jouw doelen. Wij kunnen jou zeker helpen om je conversie te verhogen, wat ook je doel is.

Tegenwoordig hebben de meeste conversies betrekking op online interactie. Misschien wil je bijvoorbeeld meer bezoeken naar je fysieke winkel genereren via lokale SEO. Daar kan je met je website heel sterk op werken. Ter info, 80 procent van de lokale zoekopdrachten converteren.

Als je een verouderde website met slechte bruikbaarheid gebruikt, heeft dit invloed op de eerste indruk die de bezoekers op je website krijgen van je bedrijf. Die eerste indruk geeft niet alleen hun mening over jouw onderneming weer, maar ook hun beslissing als het gaat om het bezoeken van je locatie, het kopen van uw product of het inschrijven op je nieuwsbrief.

Met een gebruiksvriendelijke website die zowel intuïtief als modern is, creëer je meteen een heel andere positieve eerste indruk bij de consument. Dat zorgt er voor dat gebruikers meer geneigd zijn om te converteren, of door de volgende dag in je winkel langs te komen, je team te bellen voor een offerte of een abonnee op je nieuwsbrief te worden.

2. Optimaliseer je gebruikerservaring

Een goede gebruikerservaring van een website biedt een immense return-on-investment (ROI) voor bedrijven. Als je website niet in orde is kan dat ook een enorme negatieve impact hebben. Bijna 90 procent van de bezoekers van je website gaat immers bij een concurrent winkelen na een slechte gebruikerservaring op je website. Je potentiële klant heeft immers geen vertrouwen in een bedrijf na een slechte eerste indruk.

Een professioneel webdesign kan de bezoekers op je website de beste ervaring bieden en hen ervan overtuigen dat jij die onderneming bent die hen verder kan helpen. Ons team kan bijvoorbeeld de bruikbaarheid en leesbaarheid van je website verbeteren, of dit nu op mobiel of op een desktop is. Dat maakt het gemakkelijk voor potentiële klanten om de informatie te vinden die ze nodig hebben en actie te ondernemen. Die actie kan bestaan uit het bezoeken van je winkel, het online kopen van uw product of het vragen van een offerte.

3. Maximaliseer je competitiviteit

Je hebt altijd wel concurrentie, ongeacht hoe goed je bent of in welke branche je actief bent. Het is altijd essentieel voor je onderneming om concurrentievoordeel te behalen. Hoewel je wellicht een beter product en een betere klantenervaring biedt, kunnen deze unique selling points verloren raken in een verouderde, onbruikbare website.

Met onze website-ontwerpdiensten kun je ervoor zorgen dat jouw onderneming de eerste indruk bij gebruikers maximaliseert. Je kunt er ook voor zorgen dat jouw bedrijf zich onderscheidt van concurrenten in je branche. Het leuke aan een website is ook dat je prima kan concurreren met veel grotere bedrijven die over een groter budget beschikken, als je er voor zorgt dat jouw website een stuk functioneler en informatiever is dan die van je (grote) concurrenten.

Dankzij dit scenario kan jouw onderneming profiteren van het feit dat een groot deel van de gebruikers bij een concurrent winkelt na een slechte gebruikerservaring. Dat is een immense winst voor jouw bedrijf, waardoor jij de kans krijgt om je verkoop en marktaandeel te vergroten met een eenvoudig herontwerp of een snelle update van jouw website.

4. Verbeter je posities in Google

Potentiële klanten vertrouwen er op dat ze vinden wat ze zoeken, of het nu diensten of producten zijn. En het maakt daarbij niet uit of ze nu zoeken op hun tablet, smartphone of desktop. Google verwerkt wereldwijd meer dan 40.000 zoekopdrachten per seconde. Het aantal mensen dat zich tot Google wendt om te zoeken wanneer ze iets nodig hebben, is fenomenaal. En daar schuilt ook net de kracht en het potentieel in van het Google-vriendelijke website.

Als je website niet op de eerste pagina met zoekresultaten staat, is het voor jouw onderneming heel moeilijk om contact te maken met die consumenten. Daarom is SEO een essentiële digitale marketingstrategie: je moet over een goed geoptimaliseerde website beschikken om conversies, verkopen en abonnees te genereren.

Met een concurrentiële SEO-strategie, gekoppeld aan een Google-vriendelijke website, zorg je ervoor dat je website vindbaar is voor zoekwoorden of zoektermen die relevant zijn voor jouw bedrijf. Bovendien zorg je ervoor dat je website de best mogelijke gebruikerservaring biedt.

Voor elk belangrijk zoekwoord creëren wij een Google-vriendelijke, geoptimaliseerde webpagina. Met onze ontwerpstrategieën en optimalisatietactieken zou deze webpagina waarschijnlijk op de eerste pagina met zoekresultaten worden gerangschikt. Dat stelt jouw onderneming in staat om hoogwaardige gebruikers in je doelgroep te bereiken en ze van leads naar klanten te transformeren.

5. Verbeter je digitale marketing strategie

Bij digitale marketing is en blijft je website je thuisbasis. Je website is het hartje van je onderneming. Het is waar je gebruikers naar verwijst, of het nu uit zoekresultaten, sociale media of een andere bron is. Daarom is het van cruciaal belang om een geoptimaliseerde en bijgewerkte website te onderhouden die jouw digitale marketingstrategieën kan ondersteunen.Met zo’n robuuste website kan je onderneming de resultaten van zijn andere internetmarketingstrategieën verbeteren. Als je bijvoorbeeld e-mailmarketing gebruikt, zullen onze webdesign-services het aantal abonnees verhogen die via de aanmeldingsformulieren van je website binnenkomen door de bruikbaarheid van je website te verbeteren.Ook bijvoorbeeld bij Google Ads of Facebook advertenties ontwikkelen wij landingspagina’s die zijn geoptimaliseerd voor conversies voor je online advertenties. Dat verhoogt de resultaten van je betalende campagne, waardoor je ROI wordt gemaximaliseerd.

Hoe ontwikkelt Marketleader websites?

Bij Marketleader hanteren wij een 360 graden ervaring. Doordat we geen websitebouwer zijn maar websitemarketeer, houden we bij de ontwikkelen van je website rekening met tal van factoren die ervoor zorgen dat je website een substantieel en praktisch deel uitmaakt van je online marketing. Daarbij hanteren we minstens de onderstaande 5 principes.

1. Grafisch ontwerp

Het maken van een mooie website is de eerste stap naar het verdienen van nieuwe klanten. Het uiterlijk van je website vertelt bezoekers meer over je bedrijf dan woorden. Een site die moderne ontwerpelementen, geoptimaliseerde afbeeldingen en andere multimedia bevat, is veel beter in het converteren van klanten dan een website die eruitziet alsof deze uit 1996 stamt.

Responsive design is de techniek waarmee je website zich automatisch aanpast aan het soort toestel waarop deze wordt weergegeven. Dus, of iemand nu naar je site kijkt via een iPhone of een 27-inch desktopmonitor, ze zullen nog steeds een geweldige, gemakkelijk te gebruiken website te zien krijgen.

Die ervaring – vaak gebruikerservaring genoemd – is de eerste stap naar een nieuwe klant. Wanneer gebruikers zien dat je een gestroomlijnde en aantrekkelijke website hebt, krijgen zij al een positieve eerste indruk van jouw onderneming. Maar een goed uitziende website is nog maar het begin. Je hebt ook een duidelijke navigatie nodig.

2. Navigatie

Door een overzichtelijke navigatie kunnen mensen op je website die diensten of producten vinden die ze zoeken. Ben je ooit al eens op een website geweest waarbij je telkens op elke pagina een ander menu te zien kreeg, waardoor je niet meer wist waar op de website je je bevond? Vreselijk niet?

Daarom zorgen we er voor dat gebruikers op diverse plaatsen een consistente en overzichtelijke menustructuur te zien krijgen zodat ze gemakkelijk de verschillende pagina’s van je website kunnen bekijken. Op die manier kan elke pagina een volwaardig instappunt voor je bezoeker zijn, van waaruit hij gemakkelijk de weg vindt naar de pagina’s die hem of haar interesseren.

3. De aandacht vasthouden

Eens je een bezoeker op je website hebt is het cruciaal dat je hun aandacht vasthoudt en ze naar je call-to-action leidt. Met andere woorden, dat je je bezoekers aanzet om die actie te ondernemen die jij wenst.

Als je hun aandacht verliest, verlaat de bezoeker je website en ben je een klant kwijt.

We zorgen er dus voor dat de bezoeker relevante inhoud te zien krijgt over je producten of diensten, zodat hij zo goed mogelijk geïnformeerd is en tot een aankoop of tot het vragen van een offerte overgaat omdat hij ervan overtuigd is dat jij de juiste persoon bent die hem kan helpen.

4. De juiste richting

Laat je bezoekers zien hoe ze verder kunnen gaan op je pagina – in de meeste gevallen leidt dit een gebruiker ertoe om naar beneden te scrollen op uw pagina. Verticaal scrollen is de meest gebruikelijke vorm van het doorbladeren van websites omdat het eenvoudig en intuïtief is.

Je website moet echter zowel op een desktop computer als op een smartphone gemakkelijk te doorbladeren zijn. Ook hier steekt het responsive design weer de kop op om dat mogelijk te maken.

responsive design zorgt er voor dat al je sitebezoekers dezelfde geweldige ervaring krijgen, maar hoe zij die ervaring krijgen, is geheel anders. Je desktop-compatibele website kan mega-navigatie gebruiken in de header met veel vervolgkeuzemenu’s en grote, opvallende afbeeldingen.

Maar dat is te veel inhoud in één gebied voor een mobiele site.

In plaats daarvan zorgen we er voor dat mobiele sites een hamburgermenu hebben – een navigatiestijl waarmee gebruikers op een knop kunnen tikken, een menu kunnen openen en vanaf daar de volgende pagina kunnen kiezen. Hamburger-menu’s krijgen hun naam van hun onderscheidende symbool. Het ziet er ongeveer zo uit: ☰

Met een hamburgermenu kunnen mobiele gebruikers eenvoudig naar elk deel van je website navigeren.

5. De juiste call-to-action

Actie is het uiteindelijke doel wanneer een nieuwe bezoeker op je website belandt. Maar bezoekers ondernemen geen actie als je hen niet aanmoedigt! Daarom is het zo belangrijk om calls-to-action (CTA’s) aan het einde van elke pagina op je site te gebruiken.

Een CTA fungeert als instructie en vertelt bezoekers wat ze moeten doen. Het brengt hen een stap dichter bij het worden van een klant. Hoewel dat misschien bazig klinkt, bewijzen onderzoeken dat CTA’s de conversies in elk online bedrijfsmodel drastisch verhogen, van leadgeneratie tot liefdadige donaties.

Of je nu iemand naar een contactpagina wilt halen of wilt laten kopen, het is essentieel om CTA’s op te nemen in je webontwerp. Daarom ontwikkelt ons team van copywriters overtuigende CTA’s die je digitale marketingdoelen ondersteunen, van toenemende e-mailabonnees tot productaankopen.

CTA’s kunnen de volgende vormen aannemen:

  • Tekstlinks
  • Afbeeldingen met links
  • Knoppen
  • Webformulieren
  • En meer

Het kost tijd, revisies en bewerking om een ​​prestatiegerichte website te maken. Door onze jarenlange ervaring en door steeds onze kennis te vergroten op technisch én marketingvlak, slagen wij er in om vast te houden aan deze vijf principes, ondanks het snel veranderende digitale landschap. Op die manier maken wij van jouw website gegarandeerd een succes.

Waarom is Marketleader de meest geschikte partner voor het maken van jouw website?

Marketleader ontwerpt reeds 10 jaar websites, waarbij steeds rekening werd gehouden met de vindbaarheid in Google en het behalen van maximale commerciële prestaties. Internet Marketing staat bij ons hoog in het vaandel geschreven.

De erkenning welke we van onze klanten krijgen en de resultaten welke we kunnen voorleggen, zijn onze mooiste beloning voor jaren van hard werken, voortdurend bijschaven van onze kennis en het nastreven van doelen op korte en lange termijn.

Wanneer je met Marketleader, krijg je meer dan een web designer. Je krijgt een partner welke met jou meedenkt en die de expertise in huis heeft om van je website de best mogelijke website te maken, van ontwerp tot optimalisatie voor Google en een sprankelende inhoud.

Om een gepersonaliseerde offerte te ontvangen, bel naar 0495/226.924 of contacteer jouw expert vandaag nog online.
[/html]