Workshop Digitale Marketing in de praktijk

In de workshop 'Digitale Marketing in de praktijk' bespreken we de basiskennis over online marketing. Je leert het verband tussen je website, sociale media, email marketing, etc.

Als ondernemer weet je vaak niet meer op welke manier je via het internet nieuwe klanten kan aantrekken. Hoe zet je je website in orde? Moet ik SEO inschakelen om vindbaar te zijn in Google? Of moet ik met Facebook iets doen? Of emails verzenden.

Vaak weet je het als ondernemer niet meer. Door alle, soms tegenstrijdige verhalen, is het allemaal nogal vaag en overweldigend en zie je het bos door de bomen niet meer. Deze workshop schept klaarheid en leert je om de diverse technieken op de juiste manier te gebruiken.

Binnen de kortste keren trek je volop nieuwe klanten aan en maak jij van jouw digitale marketing een succesverhaal.

Waarom is Digitale Marketing belangrijk?

Vindbaar zijn op het internet is al verschillende jaren de meest rendabele manier om nieuwe leads en nieuwe klanten te verwerven. Traditionele reclame werkt nauwelijks nog, terwijl online ongeziene resultaten kan bekomen met een hanteerbaar budget.

Maar digitale marketing houdt meer in dan het hebben van een website vindbaar zijn in Google. Dankzij een mix van technieken bereik je jouw ideale klant. De sleutel tot digitaal succes is ook het gebruiken van de juiste technieken op het juiste moment.

Wat leer je in de workshop 'Digitale Marketing in de praktijk'?

In deze workshop overlopen we alle technieken van digitale marketing zodat je een goed beeld hebt wanneer je welke techniek gebruikt. Deze workshop geeft je dan ook een heel goed beeld over welke technieken voor jouw onderneming het beste kunnen ingezet worden voor een snel en maximaal resultaat. De workshop is ook een goede basis om je nadien verder te verdiepen in die technieken die voor jouw onderneming het meest opportuun zijn.

  • Je leert de verschillende technieken kennen die je in je digitale marketing kan toepassen.
  • Je leert welke technieken voor jouw onderneming prioriteit hebben om het snelste resultaat en het meeste rendement te behalen.
  • Je leert hoe je je ideale klant kan bepalen zodat je deze gericht kan aanspreken.
  • Je leert welke soorten doelgroepen er bestaan en welke technieken je voor welke doelgroepen gebruikt.
  • Je leert het groter geheel te begrijpen zodat je klaar bent om het werk te verzetten dat nodig is om jouw digitale marketing in goede banen te leiden.
  • Verder werken we rond de verschillende soorten persoonlijkheden en hoe elk soort prospect zich aangesproken voelt door jouw manier van communiceren.

Wat heb je nodig om de training 'Digitale Marketing in de praktijk' te kunnen volgen?

  • Voldoende materiaal om notities te maken is een must.
  • Eventueel de logingegevens van jouw website, zodat we alvast kunnen bekijken welke strategie voor jouw website het snelst vruchten afwerpt.

Voor wie is deze training / workshop geschikt?

Deze opleiding is bijzonder geschikt:

  • voor wie zich bewust is dat zijn onderneming een tandje moet bijsteken op digitaal vlak maar niet weet waar te beginnen.
  • voor wie meer leads en klanten wil verwerven maar niet weet hoe dat moet.
  • voor wie een product wil lanceren en optimaal gebruik wil maken van  de verschillende mogelijkheden van digitale marketing.
  • voor KMO’s of zelfstandigen die hun online aanwezigheid willen vergroten en zich afvragen welke technieken het meest geschikt zijn.


Praktische informatie

Duur van de opleiding: 1 dag

Prijs: €497 exclusief BTW

Koffie, frisdranken en een broodjeslunch zijn ingegrepen in de prijs.

Tickets boeken

15 februari 2019

van 9u30 tot 16u30

Boek je ticket

20 september 2019

van 9u30 tot 16u30

Boek je ticket


Locatie

Marketleader
Herenveld 2, Geraardsbergen (België)