[fluid][html ]

Email marketing is een belangrijk bron bij het verwerven van nieuwe klanten. Ze maken deel uit van iedere goed opgezette verkoopfunnel. Maar ook voor het opvolgen van leads en retentie van bestaande klanten is email marketing van onschatbare waarde.

In de workshop ‘Email Marketing’ leer je hoe je dit medium optimaal in jouw onderneming gaat toepassen, rekening houdend met de GDPR-wetgeving.

Waarom Email Marketing gebruiken?

Je kan Email Marketing zeker gebruiken in volgende gevallen:

  • Je wilt prospect verder blijven informeren over je producten, diensten, nieuwigheden, promoties, … zodat ze klant bij jou worden.
  • Je wilt het contact met bestaande klanten onderhouden zodat ze opnieuw bij jou gaan kopen (klantenretentie).
  • Je wilt email marketing gebruiken in een geautomatiseerd verkoopproces (sales funnel).
  • Het verzenden van emails is heel goedkoop in vergelijking met andere marketing methodes. Ze leveren een uitstekende ROI op voorwaarde dat je naar de juiste prospects verzend.

Een kennis van me, die een bloeiend online bedrijf heeft, zegt steeds: “Hoe meer emails ik verzend, hoe meer ik verkoop.”

Wat leer je in de workshop Email Marketing?

In deze workshop leer je hoe je in bovenstaande gevallen Email Marketing op een efficiënte manier in gaat zetten voor jouw onderneming.

  • Je leert over verschillende soorten emails, met telkens een specifiek doel voor ogen.
  • Je leert hoe je kan inspelen op de mindset van je prospects en hoe je meer kan verkopen aan bestaande klanten.
  • Je leert hoe je een maillijst opbouwt van geïnteresseerde contacten.
  • Je leert hoe je mails kan verzenden aan een groot aantal contacten.
  • Je leert hoe je het verzenden van emails (verregaand) kan automatiseren.

Je leert niet alleen theorie, maar past deze theorie ook meteen toe in de praktijk. Zo verbeter je al meteen de efficiëntie en de rendabiliteit van jouw Email Marketing campagnes!

Wat heb je nodig om de training Email Marketing te kunnen volgen?

  • We beginnen met het opzetten van je account. Deze kan echter in testmodus worden opgezet. Je hebt dus geen betalende account nodig om te starten.
  • Breng een laptop mee (Windows of Mac), dan kan je meteen praktisch aan de slag.

Voor wie is deze training / workshop geschikt?

Deze opleiding is bijzonder geschikt:

  • voor wie nog nooit email campagnes heeft gevoerd, maar er wel zelf mee aan de slag wil.
  • voor wie al email campagnes heeft geprobeerd, maar zonder veel resultaat.
  • voor KMO’s of zelfstandigen die email campagnes willen verzenden en zelf controle willen over de campagnes.
[/html][/fluid] [section title=”Section” id=”section8″ wide=true css=”background-color:#f5f5f5;”] [fluid][html ]
[/html][/fluid] [columns auto_height=1 vertical_align=”top” add_margins=true] [column width_sm=6] [fluid][html ]
[/html][/fluid] [text tag=”h3″]Praktische informatie[/text] [text tag=”p”]Duur van de opleiding: 1 dag[/text] [text tag=”p”]Prijs: €497 exclusief BTW[/text] [text tag=”p”]Koffie, frisdranken en een broodjeslunch zijn ingegrepen in de prijs.[/text] [text tag=”h3″]Tickets boeken[/text] [layoutbox css=”margin:10px;padding:20px;border:1px solid #01a4a1;”][text tag=”p” typography=”Text {font-weight: bold;}”]25 april 2019[/text] [text tag=”p”]van 9u30 tot 16u30[/text] [button href=”/event/email-marketing/”]Boek je ticket[/button][/layoutbox] [layoutbox css=”margin:10px;padding:20px;border:1px solid #01a4a1;”][text tag=”p” typography=”Text {font-weight: bold;}”]22 november 2019[/text] [text tag=”p”]van 9u30 tot 16u30[/text] [button href=”/event/email-marketing-2/”]Boek je ticket[/button][/layoutbox] [fluid][html ]

[/html][/fluid] [/column] [column width_sm=6] [fluid][html ]
[/html][/fluid] [text tag=”h3″]Locatie[/text] [text tag=”p”]Marketleader
Herenveld 2, Geraardsbergen (België)[/text] [googlemap address=”Marketleader, Geraardsbergen” zoom=”10″ map_type=”road” language=”English” css=”height:300px;width:100%;display:block;”][/googlemap] [fluid][html ]

[/html][/fluid] [/column] [/columns] [fluid][html ]

[/html][/fluid] [/section]